Automatyczne "wylogowanie" w xp

Autor: Sebastian Kujath <kujacik_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 19:17:54 MET

Nie wiem jak to dokladnie okreslic i dlatego nic na ten temat nie znalazlem,
ale chodzi mi o to, gdzie mozna modyfikowac czas bezczynnosci po jakim
nastepuje wyjscie z aktywnego konta uzytkownika do tego ekranu z wyborem
kont, przy czym to konto ktore bylo aktywne pozostaje nadal jako zalogowany
i programy chodza. Czyli dokladnie to samo jak skorzystanie z
przycisku "przelacz uzytkownika" tylko ze automatycznie po jakims czasie
bezczynnosci.
pozdrawiam
Sebastian