Re: zamazaly sie 2 literki w kluczu win2k, jak uratowac?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 11:29:07 MET

Użytkownik "BartekK" <sibi@sibi.cfu.com.pl> napisał w wiadomości
news:cro70l$dlc$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> napewno rejestrowana nie byla, a jako ze win2k nie ma aktywacji - to
> aktywowana rowniez nie byla... Tak jak komputer byl zakupiony te 2-3
> lata temu, tak do tej pory sobie chodzilo wszystko... Az przyszedl
> czas na reinstalacje i tu zonk. Mam fakturke, mam plytke, i uszkodzna
> naklejke (ksiazeczki nie moge znalezc, ale do OEMa byla taka cienka
> broszurka tylko) - i co z tym poczac ? do M$ dzwonilem i twierdza ze
> jedynym i najlepszym i cudownym ratunkiem jest zakup upgrade do XP
> albo boxowego XP, i to w wersji profesional, bo czemu mialo by byc
> [...]

Nie ma to znaczenia - masz fakturę z wyszczególnionym sprzętem i
przynależnym do niego OEM-owym systemem - i to w przypadku Win2k w
praktyce wystarcza. Nie ma nawet znaczenia, z jakiego nośnika go
instalowałeś. Piracenie byłby wtedy, gdybyś musiał opierać się na
numerku przyznawanym przez producenta, umożliwiającym dalsze działanie
systemu.

IMO oczywiście.

/odpowiadając zmień px na pl/