Użytkownik "Ja" <ja@jaja.com> napisał w wiadomości
news:croc60$o5c$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> news:qlfnrc.4gu.ln@kwinto.prv...
>>> Da sie go jakos resustytowac? :( Nie mam plytki windowsa 2k u
>>> siebie.
>>
>> Jesteś pewien, że tak właśnie brzmi ten komunikat?
>> Co robiłeś w systemie przed tą awarią?
>> Próbowałeś uruchomienia w trybie awaryjnym?
>> Podaj pełen kod błędu wyświetlony na "niebieskim" ekranie (pierwsze
>> dwa wiersze), a gdybyś miał do kompletu nazwę pliku powodującego
>> problem, to byłoby idealnie. Nie zawsze jest wyświetlana.
>
> W tym problem, ze nie bylo nazwy pliku a kod bledu to byly same 0 (w
> odpowiednich miejscach z nawiasami i x-ami). A blad brzmial DOKLADNIE
> jak napisalem z dokladnoscia do polskich liter, ktore i tak nie byly
> poprawnie wyswietlone.
A co z trybem awaryjnym?
-- M. [MVP] "Use Google, stupid!" /odpowiadając zmień px na pl/Received on Sat Jan 8 11:40:23 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 08 Jan 2005 - 11:42:02 MET