Re: zamazaly sie 2 literki w kluczu win2k, jak uratowac?

Autor: BartekK <sibi_at_sibi.cfu.com.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 09:50:03 MET

nie
> Może i jest coś takiego. Jeśli jednak masz legalną windę i
zarejestrowałeś
> ją w Microsoft, to spróbuj dowiedzieć się numeru bezpośrednio u nich:

napewno rejestrowana nie byla, a jako ze win2k nie ma aktywacji - to
aktywowana rowniez nie byla... Tak jak komputer byl zakupiony te 2-3
lata temu, tak do tej pory sobie chodzilo wszystko... Az przyszedl czas
na reinstalacje i tu zonk. Mam fakturke, mam plytke, i uszkodzna
naklejke (ksiazeczki nie moge znalezc, ale do OEMa byla taka cienka
broszurka tylko) - i co z tym poczac ? do M$ dzwonilem i twierdza ze
jedynym i najlepszym i cudownym ratunkiem jest zakup upgrade do XP albo
boxowego XP, i to w wersji profesional, bo czemu mialo by byc tanio
;/ - Ani ja osobiscie, ani firma na taki krok sie nie zdecyduje.
Wiec zostanie piracenie numerku ? Tylko czy przy kontroli bedzie ktos
sprawdzal czy nr na ktorym jest win zainstalowany zgadza sie
(przynajmniej z dokladnoscia do tych 2 literek ktorych niemam) z
numerem na obudowie ?

--
Bartlomiej Kuzniewski   tel +48 696 455098
sibi@sibi.cfu.com.pl    GG# 23319