Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 22:17:51 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Abit BF6. Bardzo fajna i poręczna.

Obejrzałem, faktycznie interesująca, choć z innej epoki.

> Nienawidzę marchewek, brr. Złe doświadczenia. ;-P

A cóż ci te nieszczęsne warzywa uczyniły, jeśli można wiedzieć? :)

> Es tut mir leid. Ale znam takie fajne ściereczki do szkła, do monitorów
> też się nadają. :)

Na szczęście Clin Windows (nomen omen) i zwykła szmatka sprawdzają się
równie dobrze, jeśli nie lepiej :)

> Tak. Cieszę się jednak, ze windows się rozwija, bo w ten sposób jest
> jakaś tam konkurencja, i wymuszanie rozwoju innych systemów, no nie? ;)

Mnie tylko wkurzają idiotyzmy w licencji i cały proces aktywacji systemu.
Załóż sobie system, wymień parę rzeczy, a później się użeraj z M$, żeby ci
aktywację zrobili. Że nie wspomnę o kretynizmach ich licencji OEM.
Wkurzają na szczęście dość abstrakcyjnie - ty wiesz dlaczego, ja wiem dlaczego.

> Jak sobie żyszysz. Co się odwlecze to nie uciecze, i kiedyś ten ECS też
> będzie jedynie ozdobą. :)

So be it! Ja tylko zwracam uwagę, że ECSa upłynniłem i nie przejmuję się
więcej co też się z nim dzieje. W moim kompie panoszy się ASRock :)

> Tylko że płyty pewnie robią coś, czego oficjalnie miały nie robić, BSODy
> itp. Prawda?

No podobnież, aczkolwiek osobiście nie zauważyłem, żeby K7S5A była jakaś
szczególna pod tym względem - wręcz przeciwnie, pomijając moje eksperymenty
była stabilna jak skała, a swego czasu kupiłem ją z drugiej ręki.

> he he, nie chciałbym być Twoim komputerem ;)

He he, w zasadzie ja też bym nie chciał, żebyś był moim komputerem ;)))

> Trzeba ograniczyć środowisko graficzne, to daje szybkość. Albo rybki,
> albo...

Tylko że Linux próbuje zdobywać nowych użytkowników (nie guru) ofiarowując
graficzne międzymordzie o (podobno) równej łatwości użycia co Windows - mowa
oczywiście głównie o KDE. A wymagania KDE nijak się mają do tych z Windy.
Przykładowo, na Duronie 1GHz z 512MiB SDRAM zainstalowałem testowo którąś z
dystrybucji Mandrake (nie pamiętam teraz którą). Najpierw sprawdzałem, czy
da się obejść przy konfiguracji bez konsoli. Nie dało. A sama konsola w
trybie graficznym startowała momentami i 10 sekund. Nie wspomnę już o Open
Office. Uważałem, że ten program jest powolny pod Windą, ale uruchomienie
tego pod Linuxem nadało nowe znaczenie słowu powolność...
Z kolei redukując środowisko graficzne coraz bardziej odchodzimy od wygody
użycia, kórą takie środowisko niejako zakłada.

> No z godzinę do półtorej. Ale GG znikało.

Otóż to. Teraz też Cię nie ma.

> Pozdro,

Pozdrawiam serdecznie

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH