nie działa sieć - obiekt nie jest gniazdem

Autor: Vegeta(rian) <darek_rzeszof_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 18:23:03 MET

Witam.

Już parę razy spotkałem się z problemem niedziałania sieci w systemach
win 2000 i XP.
Otóż komputer nie pobiera adresu z DHCP, wykonanie polecenia "ipconfig
/renew" kończy się komunikatem "próbowano przeprowadzić próbę na
obiekcie które nie jest gniazdem".
Po wpisaniu adresu na sztywno pingi ładnie działają, niestety nic
więcej. O ile w XP można przywrócić system i problemu wiekszego nie ma,
  to w w2000 nie wiem jak sie za to zabrać. Przeinstalowanie systemu
jest delikatnie mówiąc kłopotliwe.
Wyczytałem, że to może być problem z winsockiem i załatwić to można
wyzerowaniem ustawień poprzez: "netsh winsock reset"
I zmów działa to w XP, a w 2000 nie :(
Można jakoś wskrzesić padnięte w ten sposób w2000 do życia ?

--
Veg