Re: [XP] dostęp do szyfrowanych folderów użytkowników

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 13:36:49 MET

Użytkownik "Wiesław Klimiuk" <wieslaw_klimiuk@spam.edu.pl> napisał w
wiadomości news:crjadt$r7p$1@julia.coi.pw.edu.pl
> W dniu: 2005-01-06 12:47, Pan(i) *Michal Kawecki* napisał(a):
[...]
> Próba odpalenia systemu wygląda mniej więcej następująco:
> - czarny ekran WinXP,
> - niebieski ekran WinXP,
> - i tyle.
> Nie pojawia się ekran z kontami userów. Wygląda jakby komputer coś tam
> robił z wielkim mozołem (lub nic nie robił). Sporadycznie błyska LED
> dostępu do dysku.

Próbowałeś uruchomić system w trybie awaryjnym?

> Po podpięciu dysku do innego komputera i przeskanowaniu Online'ową
> wersją MKS-a znalazłem trojana: Trojan.Funweb. Nie wiem czy on jest
> sprawcą zamieszania, właściwie to nawet nie korzystam z tego
> komputera, na którym wystąpiła awaria i stąd nie wiem kto i z jakiego
> oprogramowania wcześniej korzystał (GG, itp.).

To raczej na pewno nie jest wina tego niewinnego szkodnika. Spróbuj
podmienić rejestr zgodnie z "Jak odzyskać system po uszkodzeniu
Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545", zrób sobie
tylko wcześniej kopię starego rejestru..... dodam jeszcze, że o ile ktoś
nie wpadł na genialny pomysł wyłączenia usługi Przywracanie systemu, to
świeże kopie plików rejestru znajdziesz w System Volume Information,
trzeba sobie tylko nadać prawa do tego folderu.

/odpowiadając zmień px na pl/