W2k serwer i SCSI boot

Autor: Hyron <hyron_at_mega.com.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 13:51:42 MET

Witam!
Taki mam przedziwny problem - Mam maszyne z dwoma dyskami SCSI i jednym IDE.
Przy instalacji W2k Server stwierdzil, ze IDE musi byc dyskiem C. Ale
zainstalowac dal sie ladnie na SCSI (D:). , i bootowal sie z SCSI. Teraz
poleciala mi MFT na dysku IDE - i system nie chce startowac. Zawisa i
koniec. Jak odlacze zupelnie IDE to mi wyrzuca, ze nie ma ntoskrnl.exe .
System caly czas ma ustawione bootowanie z SCSI, ale bez tego IDE nie chce
ruszyc.
I teraz co robic? Naprawiac system z dysku instalacyjnego? Czy jakos ratowac
tego IDE?
PS. IDE chyba padl mi na dobre, tylko programem do odzyskiwania danych da
sie jakies pliki z niego wyciagnac...
Pozdrawiam
Hyron