Re: [XP] dostęp do szyfrowanych folderów użytkowników

Autor: Wiesław Klimiuk <wieslaw_klimiuk_at_spam.edu.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 17:04:35 MET

W dniu: 2005-01-06 13:36, Pan(i) *Michal Kawecki* napisał(a):
<ciach>

> To raczej na pewno nie jest wina tego niewinnego szkodnika. Spróbuj
> podmienić rejestr zgodnie z "Jak odzyskać system po uszkodzeniu
> Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie systemu Windows XP
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545", zrób sobie
> tylko wcześniej kopię starego rejestru..... dodam jeszcze, że o ile ktoś
> nie wpadł na genialny pomysł wyłączenia usługi Przywracanie systemu, to
> świeże kopie plików rejestru znajdziesz w System Volume Information,
> trzeba sobie tylko nadać prawa do tego folderu.

Ufff, udało się. Po podłączeniu dysku do innego komputera nie było
możliwe przeglądanie folderów dwóch użytkowników (okazało się, że jednak
nie były one szyfrowane). System Windows 2000 odmawiał do nich dostępu i
tyle. Wystarczyło otworzyć "Właściwości" każdego z folderów i w zakładce
"Zabezpieczenia" zahaczyć opcję: "Zezwalaj na propagowanie uprawnień
dziedzicznych obiektu nadrzędnego do tego obiektu". I tak po kolei do
wszystkiego do czego trzeba się było dostać...

Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.

--
Pozdrawiam,
       WK