Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 21:12:02 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> O Twoją! Nie załamuj się, Windows też może działać. ;)

No tak, o ile zupa nie będzie za słona;)

> Abitowi się kondensatory stały. Po wymianie ożył, aczkolwiek nie zawsze
> zaskakuje za pierwszym razem. :)

Coś te kondensatory wszystkim padają. A mi, niezależnie ile miała płyta
główna, nigdy.

> OK, ale słonce świeci po nieodpowiedniej stronie Ziemi. :(

Myśl pozytywnie: ale świeci;)

> Obawiam się, że nie podzielam w pełni Twojego entuzjazmu...

Efekt zauroczenia własną córką;) Jest ci z niej kochany szkrab.

> Moja mysz, Logitech, ma problemy z działaniem środkowego klawisza myszy
> w programach które go osługują (Firefox, NoteTab itd.). Objawia się to
> po zalogowaniu więcej niż jednego użytkownika. Sterowniki są Logitecha,
> Windows Microsoftu. Nie wiem na kogo zwalić winę. ;) Ty masz łatwiej, bo
> tylko stery Microsoftu.

To mi się przypomniało, że w Jedi Outcast i Jedi Academy na Logitechu mi
środkowy przycisk za diabła nie chciał działać.

> Ja w życiu nie miałem ECS, Bogu dzięki!

Lepszy Abit z walniętymi kondensatorami niż sprawny ECS? Może i tak.
Wracając jednak do STR, ECS go nie obsługiwał, ale jawnie - to znaczy było
wiadomo, że nie obsługuje.

> XP jest przede wszystkim szybszy od Linuksa skonfigurowanego na podobną
> funkcjonalność, chodzi mi o stację roboczą. No i gier chodzących
> bezproblemowo jest więcej... :D Na swoim kompie myślę że nie miałbyć
> problmu z DosBoxem jeśli chodzi o gry.

DosBoxa odpalałem, żeby pograć w jakieś starocie, bez problemów chodził. Co
do wydajności Linuxa, to ostatnio ciężko się o to pokłóciłem z jego
wyznawcą. Moje zdanie jest takie jak twoje, próbował mnie przekonać, że jak
sobie wszystko skompiluję to będzie chodzić super. Tylko jakos nie mógł
zrozumieć, że OS jest nie po to, żeby go kompilować, tylko używać...

> Transporty chodzą mi dość kapryśnie jak jestem za proxy (wczoraj nie
> byłem, ale dziś jestem), ale jakoś to działa. :)

Heh, jak bawiłem się jabberem to transporty nie działały na chrome nawet bez
proxy...

> Pozdrawiam,

Niezmiennie, ja również.

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH