Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 20:50:01 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> Obawiasz się o swoją nietykalność cielesną? Spokojnie, podobno łagodny ze
> mnie choleryk...;)

O Twoją! Nie załamuj się, Windows też może działać. ;)

> Jestem niezły w nadinterpretacjach. A co się stało Abitowi? :)

Abitowi się kondensatory stały. Po wymianie ożył, aczkolwiek nie zawsze
zaskakuje za pierwszym razem. :)

> Hmm, ładną mamy dziś pogodę ;)

OK, ale słonce świeci po nieodpowiedniej stronie Ziemi. :(

> Podsumowując jednak: z babami źle, bez nich gorzej;)

Obawiam się, że nie podzielam w pełni Twojego entuzjazmu...

> Wolę żeby był mały niż się stał dotkliwy. Potestuję jeszcze, zobaczymy co to da.

Moja mysz, Logitech, ma problemy z działaniem środkowego klawisza myszy
w programach które go osługują (Firefox, NoteTab itd.). Objawia się to
po zalogowaniu więcej niż jednego użytkownika. Sterowniki są Logitecha,
Windows Microsoftu. Nie wiem na kogo zwalić winę. ;) Ty masz łatwiej, bo
tylko stery Microsoftu.

> Przynajmniej dopóki nie zorganizuję innej myszy USB albo nie spróbuję w
> ogóle bez myszy. Nie mam żadnych doświadczeń z STR na ECS, bo ona w ogóle
> nie dopuszczała tego trybu.

Ja w życiu nie miałem ECS, Bogu dzięki!

> Minimum to owszem, 64 MiB, zainstalowane jest 96 MiB. Ale sam 3DMax4 w
> czasie renderingu zajmuje pod 98SE 80 MiB RAM na swoje potrzeby i widać że
> to wciąż sporo za mało, więc nie odważyłbym się próbować użyć go na XP z 96
> MiB Ramu. Kolega może używać 98 w zasadzie spokojnie - nie ma sieci, robaki
> więc nie grożą, patchy nowych nie potrzebuje. A ponieważ pogrywa w stare
> gierki (fajne są niektóre) czasem mi gra na nosie, że pod XP nie działają...
>
> BTW: Przed XP przymierzałem się do Linuxa, ale bez sieci bałem się, a po
> drugie w końcu wyszedł XP i mi przeszło;)

XP jest przede wszystkim szybszy od Linuksa skonfigurowanego na podobną
funkcjonalność, chodzi mi o stację roboczą. No i gier chodzących
bezproblemowo jest więcej... :D Na swoim kompie myślę że nie miałbyć
problmu z DosBoxem jeśli chodzi o gry.

> Może być GG. Ja nie korzystam z multi z powodu rozmów głosowych - nawet jak
> już coś było, to nie chciało mi działać. A Tlen działa i obsługuje GG co
> czasem jest mi potrzebne.
>
> BTW: jabber ma zdaje się transport do tlena - nie na każdym serwerze, ale na
> chrome.pl jest.

Transporty chodzą mi dość kapryśnie jak jestem za proxy (wczoraj nie
byłem, ale dziś jestem), ale jakoś to działa. :)

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze