Re: [OT] Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 02:40:52 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Ups, coś wcięło. Chodziło mi oczywiście o zdjęcie i wyrzucenie paska,
> żeby nie kusiło. Niestety znam osobiście przypadki użycia tego
> przedmiotu w _tym_ celu.

Obawiasz się o swoją nietykalność cielesną? Spokojnie, podobno łagodny ze
mnie choleryk...;)

> Bo będą albo grzeczni albo kompetentni? ;)

Oczywiście, jakże by mi mogło o coś innego chodzć ;)

> Nie śpiesz się, oni też się nie śpieszą z pachami...

Mail poszedł, zobaczymy, czy odpowiedzą.

> To lekka nadinterpretacja, ale coś w tym jest... :) Sam ma takiego
> Abita.

Jestem niezły w nadinterpretacjach. A co się stało Abitowi? :)

> OK, zmiana tematu. ;)

Hmm, ładną mamy dziś pogodę ;)

> No to myślę, że więcej argumentów nie trzeba. :)

Podsumowując jednak: z babami źle, bez nich gorzej;)

> To za mały problem widocznie, trudno.

Wolę żeby był mały niż się stał dotkliwy. Potestuję jeszcze, zobaczymy co to da.

> Chociaż nadal nie wiemy czy to ma związek z suspendem.

Przynajmniej dopóki nie zorganizuję innej myszy USB albo nie spróbuję w
ogóle bez myszy. Nie mam żadnych doświadczeń z STR na ECS, bo ona w ogóle
nie dopuszczała tego trybu.

> Tak by się pewnie stało ;) Chociaż AFAIK minimum do WinXP to 64 MiB? No
> cóż, ja bym w dzisiejszych czasach już bał się robić coś poważnego na
> Win98, ale podziwiam. BTW gdyby nie wyszło Windows XP to bym w ogóle
> zrezygnował z windowsów...

Minimum to owszem, 64 MiB, zainstalowane jest 96 MiB. Ale sam 3DMax4 w
czasie renderingu zajmuje pod 98SE 80 MiB RAM na swoje potrzeby i widać że
to wciąż sporo za mało, więc nie odważyłbym się próbować użyć go na XP z 96
MiB Ramu. Kolega może używać 98 w zasadzie spokojnie - nie ma sieci, robaki
więc nie grożą, patchy nowych nie potrzebuje. A ponieważ pogrywa w stare
gierki (fajne są niektóre) czasem mi gra na nosie, że pod XP nie działają...

BTW: Przed XP przymierzałem się do Linuxa, ale bez sieci bałem się, a po
drugie w końcu wyszedł XP i mi przeszło;)

> Tak, jak zmieniam środowisko często, albo komputer. W jednym miejsu
> dłużej nie wytrzymam. :)

LOL:)

> Ja nie mam tlena, nie znam go. Używam multikomunikatorów ale głównie
> przez jabbera lub transport GG i ICQ.

Może być GG. Ja nie korzystam z multi z powodu rozmów głosowych - nawet jak
już coś było, to nie chciało mi działać. A Tlen działa i obsługuje GG co
czasem jest mi potrzebne.

BTW: jabber ma zdaje się transport do tlena - nie na każdym serwerze, ale na
chrome.pl jest.

Pozdrawiam

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH