Re: Przypisanie aplikacji do użytkowników w WinXPProf

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 00:13:37 MET

A i jeszcze jedno
SQL Server to conajmniej 2 serwisy: sama instancja
sql servera oraz sql server agent.
Standardowo wraz z ms sql instalowany jest w pasku zadań (startuje z
autostratu)
sql server service manager - gdzie możesz sobie slicznie poustawiac co
staruje a co nie,
odpalac server z paska jednym kliknieciem itp..
Ja tam wywalam to z autostartu i jak mam potrzebe odpalam sql i www z batcha

--
Roger