Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 23:16:29 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Na wszelki wypadek usuń proszę wszelkie ostre przedmioty z mieszkania i
> zdejmij spodnie... To znac

Hmm?!

> Tak, słyszałem że odpowiadają itp. Spróbować nie zawadzi. Bo czy
> helpdesk Microsoftu pomoże to mam wątpliwości... po pewnych
> doświadczeniach. :)

Do helpdesku M$ nie napiszę - chyba się domyślasz, dlaczego...
A do Asrocka właśnie coś tam tworzę, ale sklecić sensowny list po angielsku
- to jeszcze chwilę mi zajmie:)

> ECS słyną też z rozrzutu parametrów - czyli dobre są, są i złe. A taki
> Abit np. jest stały. Jak się psuły to wszystkie!

ROTFL! Z tego wniosek, że Abit gorszy od ECSa, bo ECS jak się psuły to nie
wszystkie ;))))

> Tu najpewniej nie on jest problemem.

Raczej nie.

> Właśnie, zastosowanie przedmiotów zależy od stosującego... ;)

Dryfujemy zdecydowanie off-topic;)))

> LOL! I więcej czasu na zabawę z systemem... :-D

Zapomniałem dodać, że za Forced-Shutdown w przypadku PC po sądach nie
ciągają ;DDDDD

> Bez sprawdzenia na innym komputerze trudno IMHO wyrokować.

Sprawdzałem na drugim kompie, ale akurat bestia działa dobrze - u mnie również.

> Hmm. A inna mysz się nie zwiesza?

Na ECSce czasem takie kwiatki sadził Logitech (wtedy jeszcze to nie był
system z SP2). Brak odpowiedniej ilości gryzoni USB do potestowania, więc
chyba na początek przełączę mysz z USB na PS2 i zobaczę co to zmieni.

> Nie uwierzę! Co prawda sam kilka gier mogących na tym chodzić jeszcze
> stosuję, ale robienie renderingów to już _bohaterstwo_ ;) BTW czy tam
> jest Windows z serii NT?

Oj uwierz... Gierki dopalił starym Voodoo1, a osobiście mu tego Celka na
375MHz ustawiałem, żeby filmy się dało obejrzeć i szybciej 3DMax działał...
I robi te renderingi, czasem po parę godzin, czasem dłużej... Przy samej
konstrukcji sceny ma momentami problemy, ale on, jak to bohater, się nie
poddaje. I nie powiem, ma efekty... A miarą jego samozaparcia jest choćby
to, że domyślny scanline renderer zastąpił Brazilem (z radiosity, jesli
dobrze pamiętam).
System postawiony: Windows 98SE. Druga rzecz, że jak kompa testowałem na
router (jeszcze z P2-233) to chodził na XP. Ale wtedy 3DMaxa4 bym się nie
odważył puszczać... Toż by dysk z obudowy wyszedł i się oflagował:D

> OK. Choć przyznaję że włączam komunikator jak planuję pozostać w danym
> środowisku dłużej niż pół godziny bez przerwy, co nie jest takie częste.
> :)

Żyłka włóczykija się odzywa? ;)

Oj, zauważyłem, że do tlena walnięty login dałem (powinno być
andrzej_libiszewski).
Zarzucisz może swój?

> Pozdrawiam,

Pozdrawiam również

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH