Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 22:22:31 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> Tłumacz się, tłumacz :D

Na wszelki wypadek usuń proszę wszelkie ostre przedmioty z mieszkania i
zdejmij spodnie... To znac

> W sumie akurat o supporcie Asrocka na OCWorkbench wyrażają się pozytywnie -
> oczywiście jak się pisze na Tajwan, nie na oddział w USA, więc jest to jakiś
> pomysł.

Tak, słyszałem że odpowiadają itp. Spróbować nie zawadzi. Bo czy
helpdesk Microsoftu pomoże to mam wątpliwości... po pewnych
doświadczeniach. :)

> Nic z tych rzeczy. Zresztą płyta od samego początku znosiła wszystko bez
> protestu, stabilna jak beton - a tyle się złych rzeczy słyszy o ECS...

ECS słyną też z rozrzutu parametrów - czyli dobre są, są i złe. A taki
Abit np. jest stały. Jak się psuły to wszystkie!

> Ale jak mówiłem, nie narzekam na PSU - stabilny jak skała i to
> najważniejsze.

Tu najpewniej nie on jest problemem.

> Różni ludzie różne rzeczy lubią? ;)

Właśnie, zastosowanie przedmiotów zależy od stosującego... ;)

> Hehe, jakbym wiedział ile problemów z tym będzie, to chyba zamiast się żenić
> kupiłbym kolejnego Peceta ;) Wyszłoby taniej, procesy potomne PC da się
> wyłączać bez dobranocki etc:)))))

LOL! I więcej czasu na zabawę z systemem... :-D

> Zostają kwestie zwiech myszy. Na szczęście zdarzają się raczej rzadko.

Bez sprawdzenia na innym komputerze trudno IMHO wyrokować.

> Sam SP2 sprawia tu problemy - A4Tech zresztą podobno wie o nich i pracuje
> nad updatem sterów - tak już od dłuższego czasu AFAIR...

Hmm. A inna mysz się nie zwiesza?

> Hehe, trochę w sumie nie to miałem na myśli - ale skoro już o tym mowa, to
> ostatnio składałem LX440 + Celeron 333 + 96MB RAM; płyta tak stara, że
> procka nie poznała bez update biosu, dobrze że stare P2-233 się znalazło,
> było na czym ten update zrobić;) Miał być serwero-routerem, ale w rezultacie
> dałem go przyjacielowi - uwierzysz, że na nim renderingi w 3DMaxie 4 robi i
> gra? :)

Nie uwierzę! Co prawda sam kilka gier mogących na tym chodzić jeszcze
stosuję, ale robienie renderingów to już _bohaterstwo_ ;) BTW czy tam
jest Windows z serii NT?

> Oczywiście. A swoją drogą, to wrzucam na Twój użytek GG/Tlen, na wypadek
> nagłych konsultacji:) - GG: 5289118, tlen: andrzek_libiszewski

OK. Choć przyznaję że włączam komunikator jak planuję pozostać w danym
środowisku dłużej niż pół godziny bez przerwy, co nie jest takie częste.
:)

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze