Re: Suspend to RAM

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 01:50:14 MET

Saiko Kila wrote:
> Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
> zwrócił błąd:

> Też słyszałem. Ale to nie specjalnie! ;)

Tłumacz się, tłumacz :D

> Czas. Ewentualnie można napisać do producentów, ja tak czasem robię, w
> paru programach już uwzględnili sugestie. :)

W sumie akurat o supporcie Asrocka na OCWorkbench wyrażają się pozytywnie -
oczywiście jak się pisze na Tajwan, nie na oddział w USA, więc jest to jakiś
pomysł.

> Myślę, że myślisz dobrze. ;)

Mam nadzieję:D

> Ciekawiło mnie czy nie zauważył jakichś niepokojących objawów, jakby
> zauważył to by się poskarżył.

Nic z tych rzeczy. Zresztą płyta od samego początku znosiła wszystko bez
protestu, stabilna jak beton - a tyle się złych rzeczy słyszy o ECS...

> Pewnie kiedyś widziałeś na p.c.p wątek o pasywnych i aktywnych PFC i
> zasilaczach z bardziej zaawansowaną elektroniką. Jak kiedyś bodajże
> peterphk napisał że takie zżerają 35W w trybie off, w porównaniu do 10W
> zwykłych. U mnie się to potwierdziło. Dodatkowo nie współpracowały z
> jednym z UPSów, musiałem zmienić UPSa aby nie wyrzucać chiefteca. :-P
> Nie zawsze aktywne PFC jest dobre...

Jakoś ów wątek przeoczyłem (pewnie z braku czasu). Cóż, coś za coś. Inna
rzecz, że ostatnio komputer off-line to był chyba parę tygodni temu - tylko
dlatego, że ciężko wymieniać płytę pod prądem ;) Czyli te 35W bym zniósł,
zwłaszcza że nie mam UPSa. Ale jak mówiłem, nie narzekam na PSU - stabilny
jak skała i to najważniejsze.

> Nie zostaje jakaś usługa przypadkiem? Tak strzelam.

O ile dobrze pamiętam, to nie.

> Jeśli będzie z tym szczęśłiwy to czemu nie? ;)

Różni ludzie różne rzeczy lubią? ;)

> Chociaż jeden problem wyeliminowany! ;-)))

Hehe, jakbym wiedział ile problemów z tym będzie, to chyba zamiast się żenić
kupiłbym kolejnego Peceta ;) Wyszłoby taniej, procesy potomne PC da się
wyłączać bez dobranocki etc:)))))

> Acha, jak tylko te stery sprawiały problemy to OK.

Zostają kwestie zwiech myszy. Na szczęście zdarzają się raczej rzadko.

> Tych dwóch ostatnich nie używam, trudno je podejrzewać.

Sam SP2 sprawia tu problemy - A4Tech zresztą podobno wie o nich i pracuje
nad updatem sterów - tak już od dłuższego czasu AFAIR...

> Po co się pchać w BX440 teraz, są już lepsze! ;)

Hehe, trochę w sumie nie to miałem na myśli - ale skoro już o tym mowa, to
ostatnio składałem LX440 + Celeron 333 + 96MB RAM; płyta tak stara, że
procka nie poznała bez update biosu, dobrze że stare P2-233 się znalazło,
było na czym ten update zrobić;) Miał być serwero-routerem, ale w rezultacie
dałem go przyjacielowi - uwierzysz, że na nim renderingi w 3DMaxie 4 robi i
gra? :)

> Jak uda Ci się znaleźć co to było to rzuć na grupę, pewnie to coś
> ciekawego. :)

Oczywiście. A swoją drogą, to wrzucam na Twój użytek GG/Tlen, na wypadek
nagłych konsultacji:) - GG: 5289118, tlen: andrzek_libiszewski

> Pozdro,

Wzajemnie,

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH