Re: Co się stało z tym Windowsem (W2K) ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 13:55:59 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:cre3bc$8pa$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ha. Kilka dni temu przypadkiem testowałem pamięć tym programem - nic
> nie znalazł. Mam w sumie dobre kości - Nanya i Spectec. W czasie
> feralnych wieczorów zmieniłem też dwukrotnie firewalla.. z Kerio na
> Outpost.. i z Outpost na ZoneAlarm... ale żeby aż tak to
> zaszkodziło...

A czy _odinstalowałeś_ stary firewall przed instalacją nowego?
Pamiętaj - wyłączenie nie wystarczy, trzeba odinstalować, bo dwa filtry
pakietów w systemie to niemal pewne kłopoty. Przy czym AFAIR z
usunięciem pozostałości po ZoneAlarm były swego czasu spore problemy,
gdzieś mam nawet pliczek .reg do tego służący. A sterowniki (a właściwie
usługi) Outposta wystarczy ręcznie usunąć z HKLM\System\CCSet\Services.

/odpowiadając zmień px na pl/