Re: Emulatory

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 14:08:25 MET

On Tue, 04 Jan 2005 14:04:32 +0100, Mariusz Wojciechowski wrote:

> chce postawic win98 i samego dosa pod XP, ktory emulator oprocz VMWare i
> DosBox polecacie albo wogole jakie jeszcze istnieja ...
> dziek
> Pozdrawiam
> Mariusz

Istnieją.
TwoOSTwo, Microsoft VirtualPC, i jest jeszcze kilka. VMWare wg mnie jest
jednym z najlepszych środowisk, można w nim nawet klastry emulować,
TwoOSTwo widziałem przez krótką chwilę więc nie będę o nim się wypowiadał.
Microsoft VirtualPC jest (jak sama nazwa wskazuje) raczej "zorientowany" na
produkty MS.

--
Pozdrawiam
Piotrek