Co się stało z tym Windowsem (W2K) ?

Autor: Publicon <publicon_at_usun.to.pf.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 08:39:42 MET

Witam,

Ostatnio zakładam sobie neostradę, toteż istniała potrzeba wydzwonienia
pakietu internetowego. Objawiało się to kilkugodzinnym siedzeniem w necie,
które w pewnym momencie skończyło się tak, że system zamiast się zamknąć
pokazał black_screen, kursor myszy martwy, brak jakiejkolwiek reakcji.
Wyłączenie pomogło.

Ale wczoraj sytuacja się powtórzyła: przy zamykaniu black_screen (+ kursor)
i żadnej reakcji. W tle działał MKS z najnowszymi bazami, postawiony był też
Outpost Firewall, więc "chyba" to nie wina jakiegoś plugastwa z sieci.
Wyłączam kompa i...

System się nie uruchamia. Przesuwa się pasek na białym tle i zamiera.
Sprawdziłem dysk, w porządku. Próbowałem wszystkich opcji naprawczych
systemu, przez konsolę, awaryjny proces itd. nic nie pomaga. Dalej nie
rusza. I tak miałem przywrócić obraz partycji, więc zainstalowałem go drugi
raz w innym katalogu i zrobiłem porządek. Ale..

Nie sądziłem, że tego Windowsa można tak skutecznie wyeliminować. Czy ktoś z
Was ma pojęcie, co się stało ?

Publicon