Re: XPHome - jak znosi wymiane sprzetu?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 18:31:12 MET

> Z tego co zrozumialem to mozna w ten sposob plyte wymieniac na dowolna,
> byle nie "nowsza i szybsza" (w kontekscie rozwoju, nie daty produkcji ;))
>
> Do tego nawet majac racje, mozna sie uzerac z niektorymi instytucjami
> stad moje zmartwienie ;)
>
> BTW: tak czy siak, pozostaje OEM. Zastanawia mnie kto kupuje BOX'y
> i po co, skoro OEM'a mozna nabyc z np. klawiatura, a roznica w cenie
> jest tak ogromna, ze:
> - lepiej ja wykorzystac na zmodernizowanie sprzetu i kupno OEM'a (spokoj
> na powiedzmy 2 lata -> nowa wersja Win pewnie wyjdzie)
> [...]

Wybór OEM'a w dniu dzisiejszym przy zakupie nowego komputera wydaje mi sie bardziej oplacalny.
W 2006 r. na 100% pojawi się kolejna wersja Windows obecnie znana jako Windows 'Longhorn'
spowodowane jest to tym iż 31 grudnia 2005 r. kończy się wsparcie
oraz dostępność w sprzedaży systemu Windows XP dla klientów indywidualnych
a od 31 grudnia 2006r. nie będzie od także dla firm budujących komputery.
Pytałem się też dziś u źródeł, czy posiadając system na na licencji OEM'a
można go później uaktualnić, nie ma z tym żadnych problemów.
Tak więc za 2, 3 lata gdy pojawi się kolejny system, za kwote porównywalna
z ceną OEMu można będzie uaktualnić swój system
i pozbyć się ograniczenia co do zmian w konfiguracji komputera.

--
Robert Winkler