Re: Udostepnianie zasobow na haslo (XP-->98)

Autor: latet <bla_at_bla.bla.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 22:53:22 MET

> Dokładnie tak jest - w tej chwili stacje logują się pewnie na konto
> Gościa (czyli hmmm... nikogo ;)), a powinny logować się z nazwą i hasłem
> użytkownika istniejącego w systemie XP.

Czyli...jak? Mam w XP zalozyc konta uzytkownikow i nazwac
je tak, jak sie nazywają uzytkownicy w okienkach logowania
widocznych przy uruchamianiu Win98 na innych kompach?
Hasla tam są "puste" (nacisniecie OK) - czy to przeszkadza?

> A to już jest zupełnie inny problem. Zapoznaj się z
> http://banita.pl/konf/smbudostwinxp.html.

Dzieki, choc tak na sucho to teraz czytajac - nie wszystko
tam jest jasne.

W szczegolnosci nie rozumiem stwierdzeń:

Gdy używasz "nieprostego" udostępniania plików Windows 2000/XP Professional
będzie domyślnie uwierzytelniał użytkowników jako samych siebie a nie
"Gości".

Wydaje mi sie, ze wystarczy mi opisana tam prostsza metoda:
Metoda prosta - nałożenie hasła na konto "Gość"

Ale jak to rozumiec:

Teraz jak ktoś przez sieć będzie chciał się dostać na nasz komputer,
obojętnie do jakiego zasobu, będzie musiał wpisać użytkownika "Gość" i
ustawione przez nas hasło.

Czy tak, ze jak ktos z Win98 bedzie chcial wejsc w udostepniany folder,
to po prostu wyskoczy mu okienko, w ktore bedzie musial wpisać słowo "Gość"
oraz hasło?

Dzieki,

latet