Re: Suspend to RAM

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 18:38:28 MET

Proces Andrea <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
zwrócił błąd:
> Ja dodałem wyłączenie dysków i usypianie po 30 minutach nieaktywności.
> Zmiana schematów na czystej instalacji nie przyniosła żadnych efektów.

Rozumiem że sprawdzałeś też z Nigdy.

> Oczywiście że się wyświetla. Prowadzi do wejścia w S1

Acha. A czy hibernacja działa? Zdarza się że działa hibernacja
(powiedzmy S4) a S3 nie. Ja tak miałem ze swoim Soltekiem, ale dość
szybki upgrade BIOSu to poprawił. Tyle że to było już ponad rok temu.

> Wygląda na taką:) A serio, oprócz ustawienia Suspend to RAM: auto jest
> jeszcze tylko disabled, więc wyłączenie obsługi S3. Prowadzi to trochę nie w
> tą stronę. Bios najnowszy, z początku grudnia.

Hmm... To mój BIOS ma naprawdę wiele opcji (dziesięć w Power Management
plus oddzielne do klawiatury i mychy).

> Poczekam na wersję performance z OCWorkbench, bo standartowy ma
> tragiczne timingi pamięci (płyta działa wolniej, niż by mogła).

Może się zdarzyć, ja też mam O/C BIOS.

> Sandra raportuje zdolność od S0 do S5. Faktem jest, że można wymusić podczas
> instalacji wchodzenie w S3 (podobno, nie sprawdzałem) poprzes edycję
> txtsetup.sif (chyba), problem polega na tym, że partycja NTFS jest dość
> słabo dostępna przy instalacji dla jakichś programów którymi mógłbym to
> sprawdzić. No, właśnie mi się przypomniało, że mam płytę ze zmodyfikowanym
> Windows XP Preinstalation Environment, tam taka możliwość będzie. Spróbuję
> sprawdzić jakoś w najbliższym czasie efekt takiej manipulacji.

Warto spróbować. Sprawdź też event loga, choć pewnie to już za Tobą... I
w menedżerze urządzeń jest "Jednoprocesorowy komputer PC z interfejsem
ACPI" (ACPI Uniprocessor PC)? Tak się pytam, żeby się upewnić że się
dobrze zainstalowało. Jakby było źle to instaluje się wg. tych
wskazówek:
http://support.microsoft.com/kb/299340/PL/
http://support.microsoft.com/kb/315341/PL/
http://support.microsoft.com/kb/309283/PL/

Choć nadal myślę, że to albo wina BIOSu albo któregoś z urządzeń.

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl
 -= Mein Ordnung ist ein Chaos =-