Re: WinXP - siec dziala ale nie dziala. :)

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 14:43:53 MET

Użytkownik "Mariusz" <mdwWYTNIJTO@amiga.pl> napisał w wiadomości
news:4f10.00000aa8.41d322e9@newsgate.onet.pl...

> Hmmm... nie wiem. :) Nie wiem czy ta instalka WinXP, ktora mam zawiera SP1
> i/lub SP2. Jak to sprawdzic?

Panel sterowania->System->Zakładka Ogólne. Tam powinna być informacja o SP.

> Sformatowalem jeszcze raz dysk i zaiainstalowalem golego WindowsXP. Absolutnie
> nic poza modemem nie instalowalem. Pierwsza rzecza jaka zrobilem byla

Sprawdź czy pingi działają. Start->Uruchom->cmd. A potem np. ping www.onet.pl.
Jeśli posiadasz SP2 może po prostu nie pozwoliłeś odpowiednim programom na
kontakt ze światem zewnętrznym (Panel sterowania->Zapora systemu
Windows->Zakładka Wyjątki).