Re: WinXP - siec dziala ale nie dziala. :)

Autor: Mariusz <mdwWYTNIJTO_at_amiga.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 21:03:41 MET

> Panel sterowania->System->Zakładka Ogólne. Tam powinna być informacja o SP.

Rzeczywiscie jest tam wzmianka o SP. Jest tam napisane, ze mam tylko SP1.

> Sprawdź czy pingi działają. Start->Uruchom->cmd. A potem np. ping www.onet.pl.

Sprawdzilem. Za pierwszym razem wszystkie 4 pingi wrocily, za drugim razem wszystkie przekroczyly limit czasu. Potem to juz roznie 25-100% przekraczalo limit czasu.

> Jeśli posiadasz SP2 może po prostu nie pozwoliłeś odpowiednim programom na
> kontakt ze światem zewnętrznym (Panel sterowania->Zapora systemu
> Windows->Zakładka Wyjątki).

Mam SP1. A "Zapore systemu Windows" wlaczalem i wylaczalem - bez roznicy.

Dostaje juz swira. Nie mam pojecia co moge jeszcze zrobic. Wszyscy rozkladaja rece i nie wiedza co robic. :( Musze miec siec na pececie. Pali mi sie bardzo, a rozwiazania tego glupiego problemu nie widac. Jak masz jakais pomysl to bylbym wdzieczny... baaardzo wdzieczny.

Pozdrawiam
Mariusz