Re: Stawianie dziewiczego systemu win2k na NTFS bez formatowania dysku

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 23:28:01 MET

Pewnego pięknego dnia Andrzej :) <xco.tniemy@interia.pl> pisze co następuje:
> Mam trochę plików na partycji systemowej i nie mam gdzie ich obecnie
> przenieść.
> Chciałem na tej partycji postawić od nowa system, bo obecny po 2 latach
> trochę jest zaśmiecony i trochę już kuleje ;)
> W czasach win98 i FAT odpalałem kompa z dyskietki startowej i z linii
> komend usuwałem ręcznie całe foldery Windows, Program Files, następnie
> odpalałem od nowa instalkę z CD.
> Tak więc moje ważne pliki (filmy, itp.) zostawały a system stawiany był na
> "czystym placu" - bez zaśmieconego rejestru, zbędnych blibliotek .dll i
> [...]

Nie tak dawno, czytalem w w jakiejs gazecie o programie, ktory tworzy
bootowalna plyte. Jest tam wygodny menadzer plikow, a i do tego mozna sobie
wybrac programy, ktore sie doinstaluja na plyte. Szkoda, ze nie pamietam
nazwy tego programu :(. Spod niego z pewnoscia mozna zrobic to, co
potrzebujesz.

--
Pozdrawiam
Jacent