Re: Puszczanie mp3 po wejściu do katalogu

Autor: Robert Borkowski <robertborkowski.usun_to_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:10:35 MET

Tue, 21 Dec 2004 13:27:28 +0100, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Paweł
Tomaszewski napisał(a):

> Dziś z nudów wymyśliłem sobie aby oprócz standardowego wyboru tła do
> folderów można było sobie ustawić jakieś mp3 :)
Hmmm? A o jakim Windowsie mowisz? W XP nie ma mozliwosci ustawienia koloru
tla explorera w zaleznosci od katalogu. Wiec chodzi ci chyba o Windows
2000, tak? Nie mam W2000, ale w W98 podczas przegladania katalogow byla
dostepna opcja "Widok sieci Web", wiec jesli wystepuje ona w W2000, to da
sie to zrobic.

> Wiem, że IE potrafi dogadać się z DirectX w sprawach grafiki...
> Czy potrafi również z dźwiękiem coś zrobić?
W jaki sposob dogadac sie z DX?
Potrafi, <bgsound src="nazwapliku.mp3">.

> Interesuje mnie dokładnie jak kazać systemowi puścić automatycznie mp3 po
> wejściu do odpowiednio ustawionego folderu. Oraz jakieś parametry sterujące
> głośnością :)
j.w. - <bgsound src="nazwapliku.mp3">, w sekcji naglowkowej szablonu
wygladu dla danego folderu.

> Mile widziane również wskazówki w jaki sposób puścić mp3 po najechaniu na
> ikonę pliku. Tak jak w Linuxie :)
Z tym trzeba pokombinowac, ale mysle, ze da sie to zrobic.

> Nie wiem czy bardziej odpowiednią grupą nie będzie pl.comp.www :)
moze...

--
Pozdrawiam, Robert Borkowski.