Puszczanie mp3 po wejściu do katalogu

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 13:27:28 MET

Witam.

Dziś z nudów wymyśliłem sobie aby oprócz standardowego wyboru tła do
folderów można było sobie ustawić jakieś mp3 :)

Wiem, że IE potrafi dogadać się z DirectX w sprawach grafiki...
Czy potrafi również z dźwiękiem coś zrobić?

Interesuje mnie dokładnie jak kazać systemowi puścić automatycznie mp3 po
wejściu do odpowiednio ustawionego folderu. Oraz jakieś parametry sterujące
głośnością :)

Może ktoś z Was już kiedyś kombinował z czymś takim?
Jeśli tak to proszę o jakieś wskazówki...

Mile widziane również wskazówki w jaki sposób puścić mp3 po najechaniu na
ikonę pliku. Tak jak w Linuxie :)

Nie wiem czy bardziej odpowiednią grupą nie będzie pl.comp.www :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *