Re: Puszczanie mp3 po wejściu do katalogu

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 16:46:34 MET

Robert Borkowski wrote:

> Hmmm? A o jakim Windowsie mowisz? W XP nie ma mozliwosci ustawienia koloru
> tla explorera w zaleznosci od katalogu. Wiec chodzi ci chyba o Windows
> 2000, tak? Nie mam W2000, ale w W98 podczas przegladania katalogow byla
> dostepna opcja "Widok sieci Web", wiec jesli wystepuje ona w W2000, to da
> sie to zrobic.

Dokładnie. Mam Windows2000 i właśnie w nim chcę zrobić coś takiego...

> W jaki sposob dogadac sie z DX?
> Potrafi, <bgsound src="nazwapliku.mp3">.

Jak załaduję plik bezpośrednio do Internet Explorera to muzyka gra.
Ale już w folderach nie chce grać :(
Edytowałem plik *.htt podany w desktop.ini i nic :(

Znalazłem nawet metodę sterowania dźwiękiem:
http://webmaster.helion.pl/kurshtml/indeks/bgsound.htm

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *