Re: Usługi Terminalowe Win2000 Server

Autor: Piasek <apiachWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:10:37 MET

> Najgorsze jest jednak to, że od wczoraj do dzisiaj rano nikt niczego na serwerze
> nie zmieniał, a dzisiaj z rana okazało się, że żaden z tych trzech działających
> komputerów z WinXP nie może się połączyć. Na dwóch z nich jest jeszcze
> zainstalowany klient Novella 4.90 SP2. Po wyłączeniu ptaszków przy tym kliencie
> i protokołach IPX/SPX oraz NETBios NWLink (we właściwościach Połączenia
> lokalnego) udało się połączyć. Niestety na trzecim komputerze tego klienta w
> ogóle nie zainstalowałem, więc nie mam co wyłączyć.

Z ostatniej chwili:
ten trzeci komputer jest wpięty w inny segment sieci (inne adresy IP).
Przeniosłem go na chwilę do mojego stanowiska i okazało się, że po zmianie
adresu IP na zgodny z tym segmentem udało się połączyć z serwerem. Po powrocie
na miejsce i przywróceniu poprzednich adresów IP komputer wciąż może się połączyć.