drukowanie w polaczeniu terminalowym w 2003

Autor: KamiL <whasky_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 14:11:38 MET

witam wszystkich

wlasnie jestem po upgrade z 2000 do 2003
wyeliminowalem citrixa i dzialam na usludze terminalowej,
dziala jak Bill przykazal, ale nie do konca stabilnie,
mam sterowniki od drukarek zainstalowane lokalnie na koncowkach i na
serverze,
ladnie sie mapuja, ale czasami cos sie krzaczy,
trzeba troche im pomoc, a to drukowanie sie zawiesi, a to pojdzie na inna
drukarke, a to zgubi sie ustawienie "ustaw jako druk domyslna"

jak u Was to dziala?
jest bardziej stabilnie, czy moze tez tak samo?
moze warto jest jeszcze troche pogrzebac w serverze, gdzies gdzie jeszcze
sie nie dostalem...?

z gory dzieki
pzdr