Re: Multiboot XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 01:35:12 MET

Użytkownik "pawbrok" <pawbrokWYRZUC_TO@poczta.WYRZUC_TOonet.pl> napisał
w wiadomości news:cq7p7d$r1h$1@news.mm.pl
[...]
> C:\bootsect.dos="Microsoft Windows 98 SE"
>

> w katalogu głównym C: dopisany plik bootsect.dos , który jest zrzutem
> pierwszych 512 bajtów partycji 2. (Zrzut wykonałem pod Linuxem,
> ustawiając dla pewności chwilowo znacznik aktywności na partycji 2).

Dokładnie tak się to robi. Czy to spod Linuksa, czy przy pomocy Bootpart
albo wspomagając się instalatorem XP - bez różnicy.

> I wtedy z menu startowego Win XP wybieramy np. Microsoft Windows 98
> SE i on elegancko staruje, chociaż partycja nie jest pierwsza i nie
> aktywna.

A gdzie napisano, że musi ona być pierwsza oraz aktywna? Gdzie napisano,
że XP musi być na FAT?? Wyrzuć takie "porady" do kosza, one zasadzają
się najczęściej na niezrozumieniu zasad działania ntloadera i procesu
uruchamiania Windows.

/odpowiadając zmień px na pl/