Re: Multiboot XP

Autor: pawbrok <pawbrokWYRZUC_TO_at_poczta.WYRZUC_TOonet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 02:46:38 MET

news:tnr7qc.l1s.ln@kwinto.prv...
> Dokładnie tak się to robi. Czy to spod Linuksa, czy przy pomocy Bootpart
> albo wspomagając się instalatorem XP - bez różnicy.
>

> A gdzie napisano, że musi ona być pierwsza oraz aktywna? Gdzie napisano,
> że XP musi być na FAT?? Wyrzuć takie "porady" do kosza, one zasadzają
> się najczęściej na niezrozumieniu zasad działania ntloadera i procesu
> uruchamiania Windows.

Niestety, we wszystkich tutorialach, jakie w pośpiechu przejrzałem było to
samo, a wynikało z lenistwa. Instalator Win XP ma to zrobić za nas. A
przecież to takie proste (jeśli się wie na czym polega).

Na szczęście miałem pod ręką chyba Pana artykuł z "IT FAQ" z zeszłego roku.
Wcześniej już stosowałem zawarte w nim rady dotyczące Linuxa. A teraz
sytuacja była nieco inna, ale zasada ta sama.
Dziękuję serdecznie bo teraz mogłem sobie sam z tym poradzić.

--
Pozdrowienia
pawbrok