Re: Migracja AD z 2000 do 2003

Autor: Piasecznik <piasecznik_at_wywalto.op.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 12:38:01 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cq65sj$n83$1@inews.gazeta.pl...

> Nie masz PDC i BDC, masz dwa kontrolery domeny

> Na nowym serwerze nie posadzisz PDC tylko kolejny, dodatkowy kontroler
> domeny

Teoretycznie tak. Jednak w domena ma jeden serwer który jest głównym jakby
:) czyli master domain controler.

> - jezeli chcesz sobie podniesc domene do windows 2003 to jest to wskazane,
> najlepiej wszystkie kontrolery - a jezeli dostawisz tylko kolejny DC do
> tej
> sieci to po prostu bedzie to dodatkowy kontroler. To co zyskasz to kilka
> nowych mozliwosci zarzadzania AD, uzycia nietorych narzedzi itp.

Czy proces upgrade jest jakiś szczególnie niebezpieczny?
Domenka była kiedyś upgadem z Netware 4.11 do NT 4.0
Dostawiłem W2000, NT4 upgradowałem poprzez instalowanie na czysto w2000.
Nie chciałbym ponownie przechodzić przez proces instalowania na czysto
w2003.
Backup wiadomo, tylko pytam czy robić upgrade systemów, czy na czysto
instalować.

Pozdro

Robert