Re: Migracja AD z 2000 do 2003

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 10:26:43 MET

Piasecznik <piasecznik@wywalto.op.pl> napisał(a):

> Mam sieć serwerów chodzących na Windows 2000.
> Jeden serwer PDC, jeden BDC, jeden standalone.
Nie masz PDC i BDC, masz dwa kontrolery domeny

> Dostawiam kolejny, już na W2003.
> Mam w związku z tym pytanie, czy migrować domenę,czy wogóle coś zyskam
> stawiając na nowym serwie PDC?
Na nowym serwerze nie posadzisz PDC tylko kolejny, dodatkowy kontroler domeny
- jezeli chcesz sobie podniesc domene do windows 2003 to jest to wskazane,
najlepiej wszystkie kontrolery - a jezeli dostawisz tylko kolejny DC do tej
sieci to po prostu bedzie to dodatkowy kontroler. To co zyskasz to kilka
nowych mozliwosci zarzadzania AD, uzycia nietorych narzedzi itp.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl