Re: Migracja AD z 2000 do 2003

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 14:11:42 MET

Piasecznik <piasecznik@wywalto.op.pl> napisał(a):

> Teoretycznie tak. Jednak w domena ma jeden serwer który jest głównym jakby
> :) czyli master domain controler.
nie masz - masz serwer ktory aktualnie trzyma role FSMO ale je mozesz
rpzeniesc w dowolnej chwili na inny serwer, trzymajac sie tego jak to
faktycznie dziala bedzie ci latwiej tym zarzadzac wiec radze jednak tak do
tego podchodzic

> Czy proces upgrade jest jakiś szczególnie niebezpieczny?
Nie

> Domenka była kiedyś upgadem z Netware 4.11 do NT 4.0
> Dostawiłem W2000, NT4 upgradowałem poprzez instalowanie na czysto w2000.
TO w koncu robiles upgrade czy instalowales na czysto - zakladam ze robiles
upgrade NT na PDC do Windows 2000

> Nie chciałbym ponownie przechodzić przez proces instalowania na czysto
> w2003.
> Backup wiadomo, tylko pytam czy robić upgrade systemów, czy na czysto
> instalować.

Ja bym robil upgrade systemow jezeli jest na nich cos oprocz AD, tudziez
oprzeniesienie tych uslug, danych nastrecza troche pracy

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl/