Re: Problem z instalacją w Win2k.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 00:15:38 MET

Użytkownik "Miły" <miloszkaletaANTY@wp.SPAMpl> napisał w wiadomości
news:cq2ah6$ama$1@atlantis.news.tpi.pl

> Tak, ale podczas próby instalacji, choć go przecież nie ma, próbuje
> się odinstalować i uruchamiac ponownie kompa. Myślę, że gdzieś "widzi"
> jakieś swoje resztki.

To chyba jakiś nieco starszy program? Może dopisuje się do System.ini i
Win.ini. Przeczytaj ten wątek: http://tinylink.com/?wB9HFVjnpL - ponoć w
instalce w pliku Readme jest dokładny opis ręcznej deinstalacji tego
programu.

P.S. W Google piszą, że deinstalacja tego softu jest bardzo kłopotliwa -
podobno Yamaha ma jakiś program do tego w supporcie, niestety support
chwilowo nie działa.

/odpowiadając zmień px na pl/