Re: niewidoczna nagrywarka-wXP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 00:17:06 MET

Piotr Palusiński <perfekt@invalid.poczta.tp.pl>:
> 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:cq21bm$jq1$2@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Win98 (notatnik) z tym kodowaniem sobie nie radzi

o, wlasnie ! tak przy okazji. w w98 oczywiscie nic nie chcialo odczytac
unicode, MOffice jakos tam odczytal, reszte recznie poprawilem, jeszcze
lister z total commandera to dekoduje... w miare, gubia sie troche
diakrytyki - ale czy jest jakis prosty, funkcjonalny edytor robiacy to
bezblednie ?

> Mozesz smialo słac, XP to "lyknie" ;)

no to sle :). ale efekty porady nie wiem, czy dzisiaj beda, zalezy kiedy
czlowiek bedzie w chalupie.
Zdam sprawe. Na razie b. dziekuje.