Re: niewidoczna nagrywarka-wXP

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 00:45:23 MET

Piotr Palusiński <perfekt@invalid.poczta.tp.pl>:
> 1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a) w wiadomości
> news:cq21bm$jq1$2@atlantis.news.tpi.pl..., że:
> Win98 (notatnik) z tym kodowaniem sobie nie radzi
> Mozesz smialo słac, XP to "lyknie" ;)

no, niestety, nie pomoglo.
A moze te kasacje kluczy i wartosci recznie wykonac? Moze plik typu ANSI
REG nie dziala bo nie jest unicode... Teraz nie moge sprawdzic, bo
czlowiek boi sie, ze w powietrze wyleci komp., gdy sam zacznie dlubac w
rejestrze prowadzony przeze mnie przez telefon :).
A moze jednak ma znaczenie to, jakie pliki nie chca zaladowac sie ? -->
ntbtlog.txt, w ktoryms z moich postow w watku ?
Tylko za licho nie znam znaczenia tych klamotow :) ...
Chociaz np. pierwszy podejrzany: \SystemRoot\System32\DRIVERS\cdrom.sys
cos w nazwie ma...
No nie wiem. Po kolei, recznie wyluskac z instalacyjnej ???

Powtorze: wazne chyba jest to, ze bios widzi napedy dolaczane - czy z
tego wynika, ze sprawy tasiemkowe sa ok ? No chyba tak...
Wiec to jest jakby... systemowa sprawa.
dzieki za pomoc, pozdrawiam