Katalog bacupu przy service pack 2 ?

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 21:27:22 MET

Witam.

Mam pytanie. Otóż instalator service packa przed instalacją poprawe dokonuje
backup'u szeregu plików, które zapisuje w katalogu
%systemroot%/$NtServicePackUninstall$.
Zajmuje on mi ponad 300 MB. Raczej odinstalowywał service packa nie będe i
tu sie rodzi pytanie. Czy system korzysta w jakikolwiek sposób z tych plików
? Bo jeśli nie to najchętniej bym je usunął aby nie zajmowały zbędnego
miejsca. Jeśli ktoś wie coś o tym to prosił bym o zdanie.

Dzięki. Pozdro.