Re: Czy to wirus i jak go zlapac? (bylo: System sie wiesza przy starcie - prosze o pomoc!)

Autor: RoB <iemand_at_pandora.be>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 16:17:01 MET

"Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> schreef in bericht
news:cps6qr$f29$1@news.onet.pl...

> Jednak jeszcze popytam ;-)
> Skaner Nortona nie znalazł u mnie wirusów (wcześniej ręcznie wywaliłem
> twink64.exe), znalazł tylko Bloodhound.Exploit 6 w tymczasowych plikach
> internetowych, co jest pomyłką (innym też to znajduje).

Myslisz, ze jezeli inni rowniez sa chorzy to nalezy chorobe zaliczyc jako
cos normalnego? :-))
A tak przy okazji ten MKS to jest jakis klub sportowy? Kiedys bylo cos
takiego MKS Pogon. (Morski Klub Sportowy) ;-))
Bloodhound.Exploit.6 is a heuristic detection for exploits of a Microsoft
Internet Explorer vulnerability. This vulnerability was discovered in
February 2004.

The vulnerability results from the incorrect handling of HTML files
embedded in CHM files. (CHM is the Microsoft-compiled HTML help format.)

For more information, and to download a patch for the vulnerability, read
Microsoft Security Bulletin MS04-013.