Czy to wirus i jak go zlapac? (bylo: System sie wiesza przy starcie - prosze o pomoc!)

Autor: Lech <bilbek_at_WYTNIJ_TOpriv.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:41:17 MET

RoB wrote:
> Wylacz "Naprawe systemu" i zrob to wszystko o czym podaja na stronie z
> poprzedniego postu...
> Wejdz na ta strone:
> http://www.symantec.com/techsupp/support_options.html Kliknij na
> Symantec Security Check (na dole strony).
> Daj sie przeskanowac.
> Zycze sukcesu.

Jednak jeszcze popytam ;-)
Skaner Nortona nie znalazł u mnie wirusów (wcześniej ręcznie wywaliłem
twink64.exe), znalazł tylko Bloodhound.Exploit 6 w tymczasowych plikach
internetowych, co jest pomyłką (innym też to znajduje).
Skanowanie na bezpieczeństwo wykazało, że trojany nie powinny się wpakować
(oczywiście "nie powinny" nie znaczy, że jest całkiem bezpiecznie).

Skąd się może wziąć problem, że start systemu przy odłączonym internecie
powoduje zwis? A przy włączonym dostępie do sieci jest okay.

Pozdrawiam
Lech