Re: Czy to wirus i jak go zlapac? (bylo: System sie wiesza przy starcie - prosze o pomoc!)

Autor: Lech <bilbek_at_WYTNIJ_TOpriv.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 17:24:51 MET

RoB wrote:
> "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> schreef in bericht

> Myslisz, ze jezeli inni rowniez sa chorzy to nalezy chorobe zaliczyc
> jako cos normalnego? :-))

Niestety, na razie tak właśnie musiałem postąpić ;-) Mam parę rzeczy bardzo
pilnych do zrobienia i koniecznie na tym komputerze. Wobec tego póki się nie
sypie, robię to, mimo ryzyka...

> A tak przy okazji ten MKS to jest jakis klub sportowy? Kiedys bylo cos
> takiego MKS Pogon. (Morski Klub Sportowy) ;-))

;-) Tak samo ludzie używają na angielskim SM jako oczywisty skrók Supermemo,
gdy medycznie patrząc jest to cieżka choroba i takiż sam oczywisty skrót.

> Bloodhound.Exploit.6 is a heuristic detection for exploits of a
> Microsoft Internet Explorer vulnerability. This vulnerability was
> discovered in February 2004.
[...]

Tak, do tego doszedłem. Chyba nie tu przyczyna

Pozdrawiam
Lech