Re: Problem z podlaczeniem dysku

Autor: Szatyn <szatyn_at_att.net>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:45:37 MET

Witam...
Wiesz co.. z tym pytaniem czy dysk jest sformatowany.. to wcale nie takie
glupie. Napewno nie jest bo to nowka.Tylko jak mam to zrobic. skoro Windows
go nie widzi?!
TAk.. podlaczenie po staremu nie pomaga wrocic do literek przydzielonym
dyska.... Ale napisze ze mialem :
Dysk C i partycje na tym dysku jako D. E.. byl drugim fizycznym dyskiem
teraz zmienil sie na literke G. pozostale to DVD i nagrywarka.
Co do zworek moge dysk ustawic jako: MAster, Slave, Masterw/ Slave Present i
Single or Master.
Probowalem wszystkich i bez skutkow.
ALe wracajac do tej mojej partycji na dysku. Czyzby ona moze molga tak
mieszac? Sam nie wiem..

Macie moze jeszcze jakies pomysly.. sugestie?
Czekam na podpowiedz.
Pozdrawiam,
Szatyn