Problem z podlaczeniem dysku

Autor: Szatyn <szatyn_at_att.net>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 11:06:08 MET

Witam grupowiczow.
Czy moglibyscie mi poradzic i powiedziec gdzie lezy blad ..?
Otoz, kupilem dysk. Chcialem go podmienic za drugi. Wiec ustawilem zworke
na SLAVE. Wszedlem najpierw w setup komputera. Jest OK. Kopm odnalazl i jest
widoczny. System przy restarcie tez go widzi.
Po zaladowaniu systemu we wlasciwosciach tez jest widoczny, ale nie widac go
fizycznie. Nie wiem gdzie tkwi problem. Po usilnych kombinacjach spowrotem
podlaczylem stary dysk (drugi) "SLAVE" i zmienily sie literki dyskow a co za
tym idzie... wszystkie programy stracily dostep. NIby nie ma problemy, vo
nozna zmienic w sciezkach dostepu. Ale z Internet Security i Norton
Antivirus nie ma szans. WRRRRRRR. Za nic w swiecie nie moge wrocic do
poprzednich ustawien (literkowych) dyskow. A zeby bylo jeszcze smieszniej...
jak odlacze calkowicie dysk slave i zostawiam tylko dysk "Master"(pierwszy)
restart jest nie mozliwy bo system nie widzi wogole dysku. O co
chodziiiiii...?
Mam Windowsa 2000.
Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam,