Re: Emulowanie systemu 9x pod widows XP? możliwe?

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <5570bmv02_at_NOsneakemailSPAM.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 06:57:08 MET

On Wed, 15 Dec 2004 18:21:20 GMT, RoB wrote:

> "Robert S" <robert_salyga@wytnij.to.gazeta.pl> schreef in bericht
>>

> Przed instalowaniem prawo klik na ".exe" i zaznacz wykonaj jako win98.
> Kiedys mi sie tak udalo ze stara gierka. Chodzila tylko na koncie admina,
> ale chodzila.

Są jeszcze programiki typu vdmsound, czy dosbox (wpisz w gogle to znajdzie
strony).

Problem w tym, że o ile w sumie pomagają z uruchomieniem danej gry to
niestety nawet na szybkich komputerach gra jest wolna. Np. discworld 2 na
moim 2.4GHz nie był zbyt wygodny w graniu (przeskakująca animacja, ucinanie
dźwięku itp) inne gry, np discworld1 jeszcze wyrabiają więc da się pograć.

Jednak najlepiej jest np przeznaczyć 1GB (można np partition magic
wytyczyć) na dysku i zainstalować windows 98, ja tak zrobiłem i gierka
działała b. dobrze, szybko i sprawnie :)

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
*http://eggdrop.takeda.tk - forum dot. botów na bazie eggdropa*