Re: istalacja win2k

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 19:43:37 MET

d009 napisał(a):

> Z całym szacunkiem, ale mylisz się.
No wiesz nazwa pliku ntsetup a winnt.exe lub winn32exe to jest niebo a
ziemia.
Sposoby instalacji podałem poscie nizej.
Fajnie tak skakac po wszystkich .exe i szukać na czuja.
Co do reszty ..
Napisaleś "lepiej go sformatowac" no inaczej nie da rady :0 .
Ja nie mówię ze ze nie masz racji, ale takim chaotycznym pisaniem
wprowadzasz tylko w błąd.
A wystarczy wygenerować dyskietki startowe lub skorzystac ULITMATEBOOTCD
lub podobnego dysku.

marcin