Re: istalacja win2k

Autor: d009 <d009_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 19:32:54 MET

Marcin Szczygielski wrote:

> źle piszesz i wprowadzasz w błąd.
>
> Marcin

Z całym szacunkiem, ale mylisz się.

Instalowałem w ten sposób Windows 2000. Jedyne niedomówienie (błąd)
jakiego się dopuściłem to nazwa pliku. Napisałem :
> [...]
ponieważ nie pamiętam dokłądnej nazwy, a nie mam jak sprawdzić.
Może to było coś w stylu "winnt.exe" - nie pamiętam, jak ktoś chce
zainstalować to znajdzie!
Kiedyś byłem w podonej sytuacji - nie posiadałem 4 wolnych dyskietek.
Miałem jedną dyskietkę startową z Win98 i niebootowalną płytę Win2k. Nie
mając już pomysłów zacząłem odpalać wszystkie pliki wykonywalnle w
katalogu i386, aż w końcu natrafiłem na odpowiedni i udało mi się
zainstalować Windows 2000.
Jeżeli ktoś ma jak zrobić 4 dyskietki instalacyjne albo płytkę, z której
   odpali się instalator to napewno będzie to lepsze rozwiązanie. Ale
tak jak napisałem też się da!

Pozdrawiam.

PS z Windows 2003 już nie przeszło.