Re: istalacja win2k

Autor: d009 <d009_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 20:04:34 MET

> No wiesz nazwa pliku ntsetup a winnt.exe lub winn32exe to jest niebo a
> ziemia.
> Sposoby instalacji podałem poscie nizej.
> Fajnie tak skakac po wszystkich .exe i szukać na czuja.

Fajnie może nie, ale skutecznie.

> Napisaleś "lepiej go sformatowac" no inaczej nie da rady :0 .

Da radę, tylko zostaną śmieci na partycji c:\ :D

> Ja nie mówię ze ze nie masz racji, ale takim chaotycznym pisaniem
> wprowadzasz tylko w błąd.

Przepraszam, może wyraziłem się niejasno, chciałem pomóc.

> A wystarczy wygenerować dyskietki startowe lub skorzystac ULITMATEBOOTCD
> lub podobnego dysku.

A co w sytuacji, kiedy z różnych przyczyn nie możesz skozystać z 4
dyskietek Win2k, ani ULTIMATEBOOTCD? Zawsze to jakaś alternatywa, może
dziwna, chaotyczna, ale w niektórych sytuacjach niezastąpiona i co
najważniejsze skuteczna.