Re: udostepnianie polaczenia przychodzacego dialup

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 09:49:08 MET

r. napisał(a):

> nie, nie chodzi mi o VPN, jedynie chcialbym udostepnic polaczenie z
> internetem komputerowi "dalekiemu".
>

> pozdrawiam
> r.

to zle napisales,
chcesz udostepnic polaczenie lokalne innym polaczeniom tego komputera ??
Z tego co napisales adres i maska jest OK
Daj wynik polecenia ipconfig /all (na kliencie co się wdzwania).
Aha czy twój ISP nie blokuje w jakis sposob podlaczanie extra komputerów
do internetu ( poprzez naprzyklad TTL ) ?
Napisz też jaki masz system. ja własnie zrobiłem testy na w2k serwer i
w2k3 serwer , coprawda na połączeniach VPN ale zasada jest taka sama.
Na w2k3 włączyłem NAT w RRAS a w w2k dodałem statyczny routing ...
i zadziałało.

marcin