Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 09:27:11 MET

Kubaz napisał(a):

> Na tym co chce i potrzebuje - znam sie. Na opcjach mi nie potrzebnych - po
> co?

> Kubaz

Skoro się znasz , to czemu nie wyłapiesz czemu system ci się wiesza i
nie wyeliminujesz tego ???!!!! Wg mnie nie wiesz w ogole o czym mówisz.
Uzywam windows w2k ( w przewadze ) i xp... i mam serwery w2k ktore stały
po 100-150 dni a stałyby więcej gdyby miał zasilanie awaryjne lepsze i
gdybym nie musiał patchować tych systemów ( lub systemów na nich
zainstalowanych - sql ,isa). Wg mnie porównywanie systemow w2k z
systemami typu 9x a nie daj boze !!!!! ME (tego "systemu" nie
zrozumiałem nigdy) to jakaś paranoja. Przeciez stabilność ( porządnie
skonfigurowanego ) w2k jest bezdyskusyjna.
Chyba pora skonćzyć ten temat , bo jest ON jakis "dziwny" , to jakby
ktoś miał VW I , pytał się czemu go nie robią a na VW V ( to kiepskie
proównanie trochę bo mamy w firmie VW V i IV były lepsze :D ) się
obraził bo ........ cos tam.....

Pozdrawiam w niedzielę.

Marcin